טיפול הומאופתי במחלת הסרטן

הטיפול שלי במטופלי מחלת הסרטן מעבר לרמדי המתאימה היא להחזיר לאנשים את האמונה שלהם והכוח שבידיהם לרפא את המחלה ולא משנה עד כמה אגרסיבי יהיה הסרטן. בשנים האחרונות אנחנו עדים לתהליך האצה במיספר האנשים החולים במחלה זאת. המחלה הפכה לאפידמיה.
פעם היית מכיר אדם אחד שחלה בסרטן היום אתה מכיר יותר מדי אנשים שחולים במחלה זו והרבה מאד מהם ילדים ואנשים צעירים.

המקור למחלת הסרטן נובע לטעמי משני מקורות.
המקור הראשון של הסרטן הם הרעלות חיצוניות שהאדם היה חשוף אליהם והוא במיוחד רגיש להם. לדוגמא: סרטן הריאות כתוצאה מחשיפה לאסבסט.
סרטני ראש כתוצאה מחשיפה לקרינה ממושכת מסוג מסוים.
הצוללנים בשייטת שחלו בסוגים שונים של לימפומות וגידולי סרטן שונים כתוצאה מהמים המורעלים והמזוהמים של הקישון.([ימצא קשר ישיר בין הדברים)
כאן כל הגורמים הם חיצוניים לאדם אבל עדיין משהו באדם ספציפי רגיש לחומר זה או אחר.

הסיבה השנייה של המחלה היא אותו תהליך של חוסר סיפוק של האדם מעצמו בעולם היום אנחנו נידרשים להספקים הכל מאד לחוץ הזמן הכסף והאדם רוצה להספיק ולמלא את הכל צורה מושלמת.
משברים שהאדם חווה והם טריגר לתהליך בו הגוף יוצר מאיזון ובניגוד לתהליך הרס שנעשה על ידי הגוף שלנו את תאי הסרטן בגופינו, כאן נוצר קילקול ומה שפעם היה תהליך טבעי לא קורה ואז מתחיל תהליך של התחלקות התא הסרטני שאנחנו יודעים שהיא מהירה מאד למול חוסר יכולת הגוף שלנו להפסיק את התהליך והוא מתרבה בצורה מהירה ולא נישלטת.

ראייה שונה

בנוגע למחלת הסרטן ברצוני להזכיר כמה אנשים שעיצבו את ראייתי בנוגע להחלמה עוד בהיותי אחות מוסמכת.
הספר של ד”ר ברני סיגל ״אהבה רפואה וניסים״ כבר אז לפני 25 שנה גרם לי לחשוב שהפרוגנוזה של הגידול היא לא זו שבסופו של דבר קובעת את תהליך ההתמודדות של המטופל אלה כוח הנפשי של המטופל היא זו שקובעת את ההישרדות שלו. אז עוד לא הבנתי כמו היום את ההקשר של גוף ונפש כמו ההבנה שלי היום.
ד”ר ברני סיגל שהיה רופא כירורג קשוח יום אחד החליט שהוא רוצה לצאת מהשבלונה של רופא מנתח המתרחק ממטופליו והחליט שהוא רוצה שהמטופלים יקראו לו ברני, ולא דר סיגל.
ברני החל לחבק את המטופלים שלו לתת בידם צבעים ונייר שיצירו את המחלה שלהם ואת עצמם. הוא רצה מהמטופלים שלא שיהיו יוצאי דופן. ומה הכוונה?
לקחת אחריות מלאה על תהליך ההבראה שלהם, להיות אקטיבי בהחלטות על הטיפול שלהם. הוא הפך את המטופלים שלו ״מקורבנות״ לשורדנים.

הרמב”ם אמר: ״כל חולה ליבו צר, וכל בריא רחב הנפש״ ולכן יסלק מעליו (החולה) ההפעלות הנפשיות, המביאות לקוצר רוח, כי בזה תארך בריאות הבריה והוא הקודם ברפואת כל החולה”. ברני כתב בספרו כיצד אמונה, תקווה, רצון לחיות, אופטימיות ואהבה הם הכוחות המפעילים את היכולת האנושית בזמן צרה.

כיצד נהפוך למטופלים שורדניים?

עליינו להיפתר מהפחד? עליינו לשחרר את הפחד ולסמוך על הבריאה ולשחרר שליטה. השינוי כביכול נשמע פשוט והוא לא. עליינו להכיר בעובדה שאיש לא עושה אותנו מאושרים או אומללים. אנחנו בוחרים בזה.
שאתם מפוחדים בקשו ממשהו חיבוק, ומעט אהבה ותראו כיצד לאט לאט הפחד נחלש.

למדו לאמר לעצמכם: ״אני אוהב אותך״ מסתבר שזה יותר קשה מלאמר: ״אני שונא אותך״
זכרו שאתם זאת האהבה אז תנו לאהבה שלכם להתפשט ואהבו את עצמכם. כאשר אתם אוהבים את עצמכם אתם יכולים להיות הכוח המניע של תהליך הריפוי בגוף שלכם כי זו הנקודה בו אתם מתחברים עם הניצוץ האלוקי שבתוככם רק דרך תדר האהבה.

ד”ר ברני טען כי ניסים אינם נובעים מן האינטלקט הקר, הוא נובע ממציאת ה״אני״ האמיתי שלכם. את המונח ״בלתי אפשרי״ הוציאו מן הלקסיקון שלכם.
החלטות אינטואיטיביות מיטיבות איתנו למרות שאחרים לא יבינו אותנו – זה לא חשוב.
ברני טוען ״אהבה מבריאה, אינני טוען שהאהבה מרפאה הכל, אבל היא יכולה להבריא, ובתהליך ההבראה מתרחש גם מרפא״ אלוהים העניק לנו את החופש לתת משמעות לאהבה ולחיים. כאשר האדם מאמין באהבה ובניסים, עשויה ההתערבות האלוהית להתרחש ואז נגלה את הנס.

עוד מידע רלוונטי וחשוב ניתן למצוא תחת הכותרת בהמלצות: קוטג’ מרפא סרטן האומנם.

מלאו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם!